PREGL Digital Ecosyteem

Verander het voorraadbeheer in uw laboratorium met Pregl Digital. Pregl Digital biedt ultieme duidelijkheid, efficiëntie, naleving, traceerbaarheid en veiligheid. Traditionele methoden voor voorraadbeheer, zoals spreadsheets en pen en papier, voldoen niet langer aan de eisen van moderne laboratoria met complexe workflows. Met Pregl Digital kunt u verzekerd van een gecentraliseerde controle en toezicht op de voorraad, een efficiënt voorraadbeheer en geïnformeerde laboratoriummedewerkers. Door Pregl Digital te implementeren wordt voorraadbeheer een fluitje van een cent, zodat u uw laboratoriumactiviteiten kunt stroomlijnen en u zich kunt richten op het stimuleren van innovatie.

pic14

1000000+

Materialen zoals voorraad, documenten & apparatuur kunnen worden toegevoegd aan het ecosysteem

Gecertificeerd

In ISO/IEC 27001:2017

ongelimiteerd

In hoeveelheid monsters en verbruiksartikelen die u kunt toevoegen

pic14

PREGL DIGITAL CLOUD

Geavanceerde cloud oplossingen voor een optimale dataveiligheid van uw lab

Pregl Digital Cloud verbetert laboratorium werkzaamheden op verschillende manieren, zoals schaalbaarheid, kosteneffectiviteit, toegankelijkheid en veiligheid. PREGL Digital Cloud verbindt meerdere lab locaties met elkaar voor een betere planning en duidelijker overzicht.

pic2

PREGL DIGITAL SCHERMEN

Hoogwaardige e-paper schermen voor op uw lab meubilair en opslagkasten ter informatievoorziening

De contrastrijk e-paper scherm met een kijkhoek van 180° geven u overzicht van uw voorraad chemicaliën, bioreagents en overige laboratorium verbruiksartikelen.

pic15

PREGL DIGITAL SMART TAGS

QR-codes en NFC-enabled Smart Tags om uw voorraadgebruik bij te houden

Verbeter de traceerbaarheid van uw inventaris en workflow door uw materialen, documenten en apparatuur te taggen met voorgedrukte QR-codes en NFC-enabled PREGL Digital Smart Tags die contextuele informatie in de Pregl Digital-app activeren.

Image 3

PREGL DIGITAL APP

Uitgebreide applicatie om de Smart Tags en digitale schermen te scannen

Gebruik uw telefoon om de PREGL Digital Smart tags te scannen om uw voorraadgebruik te documenteren. Scan eenvoudig de PREGL Digital schermen op uw opslagkasten om te zien welke chemicaliën over datum zijn en opnieuw moeten worden besteld. 

picq2

PREGL DIGITAL DASHBOARD

Overzichtelijke dashboard om uw planning en inkoopkosten te optimaliseren.

Stel alarmfuncties in op basis van voorraadpercentages of houdbaarheidsdata. Creëer overzicht van verbruik, optimaliseer planning en inkoopkosten, en vind uw werkwijzen, certificaten, VIB's en servicerapporten op één plek.

Laboratorium materiaalbeheer

Het is noodzakelijk het belang te erkennen van
van documenten zoals veiligheidsinformatiebladen
bladen, analysecertificaten en
onderhoudsrapporten. Deze
documenten spelen een cruciale rol bij het waarborgen van
veiligheid in het laboratorium en
mogen nooit worden onderschat.

Geniet van snelle en probleemloze toegang tot veiligheidsinformatiebladen en analysecertificaten op uw smartphones, tablets (iOS, Android) en pc's/MAC's met onze digitale oplossing.

Onze automatische voorraad- en vervalwaarschuwingen garanderen dat u nooit zonder voorraad komt te zitten of verlopen materialen gebruikt. Controleer eenvoudig uw voorraadniveaus en vervaldata op de opslaglocatie en krijg toegang tot real-time voorraadinformatie op zowel uw eigen locatie of andere locaties van uw organisatie.

Kies uit een reeks bestel- en rapportagemodules of pas uw eigen modules aan met de naadloze integratie van Pregl Digital met diverse ERP-software. Onze SAP integratie-interface vereenvoudigt het proces van implementatie van ons systeem in uw bestaande workflow, met een verscheidenheid aan beschikbare opties.

Wat ontvang ik?

  • Verhoogde productiviteit
  • Uitgebreid overzicht van inventaris verbruik, voorraad en vervaldata
  • Minder lab management kosten
  • Groene en duurzame technologie
  • Automatisering en digitalisering
  • Volledige traceerbaarheid

Waarom kiezen voor PREGL Digital?

  • Real-time informatie over inventaris en apparaatstatus
  • Eenvoudige en snelle toegang tot informatie en documenten voor alle gebruikers
  • Cloud platform met een private cloud optie voor verbeterde beveiliging en privacy
  • Open API maakt integratie met PIM-, ERP-, CMS-, MAP- of CRM-systemen mogelijk.
  • PD-database met gegevens voor 1.000.000+ materialen.
  • Helpt de workflow te stroomlijnen en de productiviteit te verhogen.
  • Verbetert traceerbaarheid en compliance.
  • Milieuvriendelijke en duurzame technologie
    Automatische voorraad- en vervalwaarschuwingen voor beter voorraadbeheer en kostenoptimalisatie.